سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر ماشین لباس شویی در کرج

نظر

امروزه لباسشویی جز مهم ترین و ضروری ترین وسایل هر خانه ای محسوب می شود.گذر زمان و پیدایش تمدن، انسان را به سمت اختراع وسایلی که باعث سریع تر و بهتر انجام دادن کارها می شود سوق داده است.در حال حاضر و با شرایط موجود دیگر نمی توان از شستن مدام لباس ها و ملافه ها چشم پوشی کرد.به همین خاطر خراب شدن این وسیله ی کاریردی زندگی روزانه ی مارا تحت شعاع قرار می دهد.امروزه ماشین لباسشویی ها بیش از پیش پیشرفت کرده اند و دیگر عیب ها و خرابی های ملموس مانند لباسشویی های قدیمی تر را ندارن و همین نکته ضرورت توجه به سرویس لباسشویی را به ما نشان می دهد.

تعمیراتو مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در کرج

برند و تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیراتو یکی از تیم های تخصصی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرج است که با کارشناسان و متخصصانی که دارد کار تعمیر ماشین لباسشویی و سایر خدمات خود را تضمین می کند و همواره خدماتی را به مشتریانش ارائه می دهد که سبب ایجاد تمایز میان خود با سایر رقبایش شده است، اکنون می خواهیم درباره مزایایی که تعمیراتو دارد توضیح مختصری بدهیم.

مزایای تعمیر لباسشویی در کرج توسط تعمیراتو

  • مشاوره دلسوزانه

تیم تعمیراتو بعد از بررسی و اطمینان از مشکل به وجود آمده برای ماشین لباسشویی با مشاوره و راهنمایی های دلسوزانه موجب رضایت مندی مشتریانش خود شده است و بهترین راه حل را با توجه به در نظر گرفتن تمام جوانب به مشتریان خود اراده میدهند.

  • عیب یابی دقیق

تیم تعمیراتو با ارسال متخصصین و کارشناسان متبحر به محل و با بررسی کامل لباسشویی عیوب موجود در لباسشویی را تشخیص داده و با مشاوره و توضیح به صاحب ماشین لباسشویی اقدام به تعمیر آن میکنند.

  • قطعات اصلی

شما باید مراقب باشید که برای تعمیر ماشین لباسشویی تان از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده کنند چرا که اگر قطعات به کار برده شده برای تعمیر ماشین لباسشویی دارای کیفیت مطلوب  نباشند، علاوه بر احتمال خرابی مجدد ممکن است باعث بروز خرابی های دیگر نیز بشوند.

تیم تعمیراتو از قطعات اصل و با کیفیت برای تعمیر ماشین لباسشویی استفاده می کند و همین موضوع باعث جلب اعتماد مشتریان شده و رضایت مندی آنها را به همراه داشته است.

  • سرعت عمل

هر چقدر میزان مهارت افراد در کاری بیشتر باشد سرعت عمل آن ها نیز بالاتر خواهد بود. البته مهم است که با وجود سرعت، کار را به خوبی انجام بدهند.‌یکی از مزایای تیم تعمیراتو سرعت عملی است که در کنار مهارت بالای خود دارند.

مراحل سفارش، بررسی، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

مشکلات انواع برند های ماشین لباسشویی

اگر می خواهید تعمیر ماشین لباسشویی خود را به تیم متخصص تعمیراتو بسپارید، بهتر است درباره مراحل تعمیر توسط تعمیراتو آگاهی پیدا کنید.

-مرحله اول (سفارش)

شما باید در مرحله اول ابتدا خدمات درخواستی خود را(شامل نصب ماشین لباسشویی / سرویس ماشین لباسشویی / تعمیر ماشین لباسشویی و…) مشخص کنید و سپس آن را به صورت آنلاین در سایت و یا به صورت تلفنی با تیم تعمیراتو در میان بگذارید.

–مرحله دوم (بررسی)

تعمیراتو در مرحله دوم با توجه به در خواست مشتری و انجام هماهنگی های لازم کارشناس و متخصص خودرا در کمترین زمان ممکن به محل اعلام شده توسط مشتری اعزام می کند.

-مرحله سوم(سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی) در مرحله سوم یا مرحله آخر بعد از آن که کار توسط تکنسین انجام گرفت در صورت تعویض قطعه گارانتی کتبی برای تضمین کیفیت قطعه تعویضی به مشتری داده می شود و بعد از دریافت گارانتی هزینه تعمیر یا به تعمیرکار( تکنسین) داده می شود و یا همان ابتدا بعد از ثبت در خواست به صورت انلاین پرداخت می گردد

برخی سوالات برای مشکلات تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

“در هر کجای کرج (کرج_فردیس_محمدشهر_گوهردشت_مهرشهر_گلشهر_مهرویلا_جهانشهر_عظیمیه_باغستان_کیانمهر و…) که هستید در صورت مشاهده این موارد با کارشناسان تعمیراتو تماس بگیرید.”

باقی ماندن لکه و کثیفی بر روی لباس ها

چند احتمال وجود دارد که موجب باقی ماندن لکه و کثیفی بر روی لباس ها شده است، اولین احتمال تنظیمات اشتباه برنامه شستشو است که در این حالت بهتره از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی استفاده کنید تا با الگوی شستشویی استاندارد با دمای مناسب آشنا شوید، اما اگر باز مشکل حل نشد، به سراغ دومین احتمال یعنی پر شدن بیش از حد مخزن میروید، اگر داخل مخزن ماشین لباسشویی لباس زیاد باشد، آب کافی در آن برای شست و شو و تمیز شدن مطلوب جمع نمی شود و همین موضوع موجب کثیف ماندن لباس ها می شود.احتمالات دیگری که نیاز به بررسی کارشناسان دارد، شامل:

-خرابی المنت ماشین لباسشویی

-کثیف بودن مخزن داخلی ماشین لباسشویی

-گرفتگی الیاف در محفظه ماشین لباسشویی(ماشین لباسشویی های سطلی)

-چرخش نامناسب دیگ ماشین لباسشویی

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی

عواملی که باعث نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می شود شامل ریخت بیش از حد لباس داخل ماشین لباسشویی بدون توجه به وزن آن ها، پاره شدن تسمه ماشین لباس شویی،‌خرابی در قسمت موتور ماشین لباسشویی و… که بهتر است ماشین لباسشویی تان را به کارشناسان متخصص نشان دهید.

عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی

دلایل زیاد وجود دارد که باعث تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می شود، از جمله گرفتگی شلنگ تخلیه آب، نامناسب بودن قطر خروجی، مشکل در پمپ تخلیه، استفاده بیش از حد از مواد شوینده، گیرکردن شئ در مخزن تخلیه و…در این صورت بهتر است که از کارشناسان تعمیراتو کمک بگیرید.

عدم روشن شدن ماشین لباسشویی

یکی از مشکلات رایجی که برای ماشین های لباسشویی به وجود می آید روشن نشدن ماشین لباسشویی است، چند موردی که باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی می شود عبارت اند از:

-برق ماشین لباسشویی قطع شده

-درب ماشین لباسشویی قفل نشده

– موتور ماشین لباسشویی داغ کرده

– ولوم ماشین لباسشویی تنطیم نشده

ایجاد سر و صدا در ماشین لباسشویی هنگام شست و شوی لباس ها

زمانی که ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن سر و صدا ایجاد می کند باید تراز بودن بار ماشین لباسشویی را چک کنید، اگر باز هم مشکل حل نشد دقت کنید که ماشین لباسشویی بر روی سطحی صاف قرار گرفته باشد وپایه های آن را نیز بررسی کنید.

در صورتی که با بررسی تمام موارد بالا باز هم ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن ایجاد سر و صدا کند، باید از کارشناسان و متخصصان کمک بگیرید.

برق گرفتگی توسط ماشین لباسشویی

تا به حال با این مشکل روبرو شده اید که وقتی به بدنه ماشین لباسشویی دست می زنید حس برق گرفتگی یا مور مور شدن را در بدن خود حس کنید؟ این مشکل به خاطر وجود جریان برق ضعیف در بدنه ماشین لباسشویی است، که ممکنه حتی گاهی شما را در خطر برق گرفتگی قویی تری قرار بدهد. بهترین راه برای حل این مشکل قبل از ایجاد هرگونه اتفاق و خطر برق گرفتگی تماس گرفتن با تعمیراتو و درخواست کارشناس است.

تکان های غیر قابل کنترل در هنگام شست و شو

بعضی از ماشین های لباسشویی در هنگام شست و شو لباس دچار لرزش می شوند و شروع به حرکت می کنند، در این حالت ماشین لباسشویی یا دچار نقص فنی شده یا به خاطر استفاده نادرست از آن به لرزش افتاده است.

 باید به تراز بودن ماشین و متعادل بودن وزن لباس داخل آن توجه کنید، اما اگر باز هم با صداهای ناهنجاری مواجه شدید ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد و بهتر است هر چه زودتر با متخصصان فنی تعمیراتو تماس بگیرید.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی

زمانی که درب ماشین لباسشویی باز نمی شود مشکل از سه جا نشات می گیرد که این مشکلات شامل:

-خرابی لولای در ماشین لباسشویی

-خرابی میکروسوییچ در ماشین لباسشویی

-خارج نشدن آب داخل دیگ ماشین لباسشویی

برای آن که متوجه شوید مشکل در کدام یک از این سه بخش است بهتراست از راهنمایی مشاوران تعمیراتو کمک بگیرید.

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

زمانی که درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود ماشین لباسشویی دیگر کار نخواهد کرد زیرا اگر درب ماشین لباسشویی باز باشد، آبی وارد دستگاه نمی شود. مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی بستگی به عوامل مختلفی دارد که ما این عوامل را در زیر نام برده ایم.

-خرابی قفل درب ماشین لباسشویی

-خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

-خرابی زبانه ی قفل ماشین لباسشویی

-خرابی در قسمت میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی

-میزان زیاد لباس ها

-شکستن دستگیره درب ماشین لباسشویی

-خرابی در قسمت دکمه باز و بسته کردن درب ماشین لباسشویی

-چشمک زدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی

-عدم خشک کردن لباس توسط ماشین لباسشویی

-ایجاد صدا در فرآیند عملکرد خشک کن ماشین لباسشویی

-پوسیدگی لاستیک حفاظتی و پس دادن آب از ماشین لباسشویی

برای تشخیص مشکل، خودتان دست به کار نشوید. بهتر است که از تکنسین های حرفه ای کمک بگیرید.

کف ماشین لباسشویی در هنگام شست و شو از ماشین خارج می شود

یکی از سوالات و مشکلاتی که برای مشتریان به وجود می آید خارج شدن کف از ماشین لباسشویی در هنگام شست و شو می باشد، یکی از مواردی که در حل این مشکل باید به آن دقت کنید پودر ماشین لباسشویی است، پودر ماشین لباسشویی باید مخصوص ماشین لباسشویی باشد و از استفاده پودر دستی برای ماشین لباسشویی خودداری کنید.

یکی دیگر از مواردی که باعث خارج شدن کف از ماشین لباسشویی می شود استفاده بیش از حد از پودر ماشین لباسشویی است، شما باید به میزان پودری که داخل جایگاه پودر می ریزید دقت کنید که نه بیشتر از حد معمول باشد و نه کمتر از آن.

حل نشدن پودر ماشین لباسشویی

گاهی پودر ماشین لباس شویی بر روی لباس باقی می ماند و به اصطلاح حل نمی شود، اما مشکل از کجاست؟

-دمای آب

دمای آب داخل ماشین لباسشویی یکی از عواملی است که بر حل نشدن پودر لباسشویی تاثیر می گذارد، برای حل شدن شوینده داخل ماشین بهتر است آب گرم باشد به این دلیل که پودر در دمای پایین به راحتی حل نمی شود.

-پودر بی کیفیت

اگر شما از پودر های بی کیفیت و تقلبی برای شست و شوی لباس درماشین لباسشویی استفاده کنید، پودر به دلیل کیفیت پایین به خوبی درون آب حل نمی شود و باعث ایجاد سفیدک زدن و جا ماندن پودر بر روی لباس ها می شود.

-سختی آب

سختی آب بر روی حل شدن پودر تاثیر می گذارد برای حل این مشکل بهتر است از فیلتر های سختی گیر بر سر راه ورودی آب ماشین لباس شویی استفاده کنید.

زمان سنج ماشین لباسشویی کار نمی کند

4 موردی که باعث کار نکردن یا جلو نرفتن زمان سنج (تایمر) ماشین لباسشویی می شود شامل:

-خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی

-خرابی موتور تایمر ماشین لباسشویی

-خرابی میکروسوئیچ ماشین لباسشویی

– خرابی دستگیره برنامه ماشین لباسشویی

که بهتر است در این حالت از کارشناسان و متخصصان تعمیراتو کمک بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

سامسونگ یکی از معروف ترین برند ها در حوزه فروش ماشین لباسشویی است، که ماشین های لباسشویی این برند دارای عملکرد و کیفیت بالایی هستند اما با این تفاسیر گاهی دچار مشکل و خرابی می شوند و نیاز به تعمیر دارند.

از جمله خدمات تخصصی که تعمیراتو ارائه می دهد، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد چرا که دارای کارشناسانی است که به صورت تخصصی از صفر تا صد مشکلات و عیوب ماشین های لباسشویی سامسونگ اطلاع دارند و با مهارت به راحتی می توانند این مشکلات را حل کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج

جهت دریافت خدمات تعمیر ماشین لباس شویی ال جی کافی است تا ماشین لباسشویی خود را به تیم تعمیراتو بسپارید، این تیم دارای تکنسین های و متخصصان و کارشناسانی است که به صورت تخصصی تعمیرات ماشین های لباسشویی با برند ال جی را انجام می دهند.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در کرج

اگر ماشین لباسشویی آبسال شما در کرج نیاز به تعمیر، سرویس و نصب دارد، شما می توانید از تیم تعمیراتو کمک بگیرید و از خدمات آن ها جهت تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی آبسال استفاده کنید.

هر برندی دارای تعمیرات تخصصی و مخصوص می باشد پس در تعمیر ماشین لباسشویی دقت کنید که کارشناسان دوره دیده به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال شما برسند.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در کرج

تعمیراتو با کادری مجرب و با سابقه خدمات تخصصی برای تعمیر ماشین های لباسشویی آاگ ارائه می دهد که این خدمات شامل سرویس و نصب و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ می باشد.

تعویض قطعه از دیگر خدمات تخصصی که برای ماشین های لباسشویی آاگ وجود دارد که این قطعات تضمینی هستند و دارای گارانتی می باشند.

لازم به ذکر است افرادی که برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ اعزام می شوند افرادی دوره دیده در زمینه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ می باشند.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در کرج

اسنوار از سال 1376 وارد بازار لوازم خانگی ایران شد و با رضایت مشتریان از این برند باعث شد که اسنوا برندی معروف و محبوب شود.

اما در هنگام خرابی و بروز مشکل اگر توسط تکنسین های مجرب و با تجربه تعمیر نگردد، دیگر آن عملکرد خوب را نخواهد داشت و در دوره های زمانی کوتاه دوباره دچار مشکل خواهد شد.

تکنسین ها و کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا باید دوره هایی مخصوص تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی اسنوا را طی کنند تا بتوانند تعمیر و عیب یابی این برند از ماشین لباسشویی را بدون کوچک ترین مشکل رفع کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرج

پاکشوما یکی از برند های قدیمی و معتبر ایرانی است که از سال 54 در حال فعالیت می باشد، این برند توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و به عنوان برندی ایرانی گزینه ایده آلی باشد.

اگر شما دارای ماشین لباسشویی پاکشوما هستید در صورت خرابی می تواند از تیم تعمیراتو برای رفع مشکل کمک بگیرید این تیم با مشاوره و اعزام افراد متخصص به شما در امر تعمیر ماشین لباسشویی تان کمک می کند.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در کرج

ایندزیت یکی دیگر از برند هایی است که تعمیر ماشین لباسشویی آن توسط تعمیراتو به صورت تخصصی انجام می گیرد، البته خدماتی که برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت به وسیله تعمیراتو صورت می گیرد تنها به تعمیر ختم نمی شود بلکه خدماتی از قبیل سرویس، نصب و تعویض قطعات نیزشامل می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در خانه یا تعمیرگاه

به دلیل سختی حمل و نقل ماشین های لباسشویی معمولا تعمیر آن ها در محل صورت می گیرد اما گاهی ماشین لباسشویی مورد نظر دارای مشکلی اساسی می شود که تعمیر آن در محل مسکونی امکان پذیر نیست، در این صورت نیاز است که ماشین لباسشویی را به تعمیرگاه ببرید تا متخصصان با وسایل و امکانات تخصصی خود در تعمیرگاه اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی کنند.

گارانتی برای تعمیرماشین لباسشویی در کرج

یکی از مواردی که برای تعمیر ماشین لباسشویی باید به آن دقت داشته باشیم گارانتی است،‌ تیم تعمیراتو با ارائه گارانتی در صورت تعویض قطعه به مشتری اطمینان می دهد که قطعات به کاربرده در ماشین لباسشویی برای تعمیر با کیفیت هستند.

در این صورت شخص با اطمینان خاطر تعمیر ماشین لباسشویی خود را به فرد تعمیرکار می سپارد.

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی در کرج

ماشین لباسشویی های سطلی امروزه نسبت به قبل کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، با وجود آن که حجم بالایی از لباس داخل این نوع لباسشویی قرار می گیرد و زمانی که برای شستن لباس در ماشین لباسشویی صرف می شود از ماشین لباسشویی های دیگر کمتر است.

به دلیل استفاده کمتر از ماشین لباسشویی های سطلی تیم های تعمیراتی کمتری به تعمیر این نوع ماشین لباسشویی می پردازند اما تیم تعمیراتو یکی از تیم های تعمیراتی است که به صورت تخصصی به تعمیر ماشین لباسشویی های سطلی می پردازد.

تعمیر ماشین لباسشویی تعمیراتو در چه مناطقی از کرج صورت می پذیرد؟

تعمیر ماشین لباسشویی توسط تیم تعمیراتو در تمام مناطق کرج انجام می گیرد که این مناطق شامل:‌ گوهردشت/ عظیمیه / حصارک / گلشهر/ فردیس/ ملارد/ مارلیک/ محمد شهر/ ماهدشت/ اندیشه/ شهریار/ مصباح/ صبا شهر/ نسیم شهر/ رباط کریم / اسلام شهر/ هفتتیر/ جهانشهر/ دولت آباد/ ساسانی/ باغستان/ شاهین ویلا/ دهقان ویلا/مهرویلا/ گلزار/ آق تپه/ و… می باشد.

سرویس سالیانه تعمیر ماشین لباسشویی چگونه انجام می شود؟

اگر می خواهید ماشین لباسشویی تان طول عمر بیشتری داشته باشد بهتر است که سالیانه سرویس آن انجام شود.

طول عمر هر ماشین لباسشویی به طور متوسط 12 سال می باشد، اما اگر شما به نکات ایمنی دقت کنید و به موقع سرویس ماشین لباسشویی خود را انجام دهید،طول عمر ماشین لباسشویی شما بیشتر از 12 سال خواهد شد حتی به 20 سال هم خواهد رسید. حال برای آن که طول عمر ماشین لباسشویی تان افزایش یابد بهتر است که سالیانه سرویس آن انجام گیرد.

خدماتی که برای سرویس ماشین لباسشویی توسط تعمیراتو ارائه می گردد عبارت اند از:

-سرویس دیگ ماشین لباسشویی

-سرویس پمپ ماشین لباسشویی

– سرویس لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

-سرویس شیر الکتریکی ماشین لباسشویی

-سرویس تایمر ماشین لباسشویی

-سرویس بلبرینگ ماشین لباسشویی

– سرویس هیدروستات ماشین لباسشویی

-تعویض فیلتر و جرم گیری ماشین لباسشویی

-سرویس میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی

چند توصیه برای تعمیر ماشین لباسشویی وقتی در کرج ساکن هستید.

-کمک گرفتن از کارشناسان حرفه ای

در گذشته زمانی که مشکلی فنی در خانه به وجود می آمد پدر خانواده دست به آچار می شد و سعی در حل مشکل به وجود آمده می کرد.

اما حالا مشکلاتی که در وسایل به وجود می آید با دست به آچار شدن حل نمی شود به این خاطر که هر وسیله الکترونیکی مخصوصا ماشین های لباسشویی بسیار پیچیده شده اند.

و نیاز است که هر برند و مدلی از ماشین لباسشویی به صورت تخصصی تعمیر شود و حتی هر کارشناس تنها تخصص در برندی خاص را دارد.

به شما ساکنین کرج توصیه می شود که برای حل مشکلات به وجود آمده در ماشین لباسشویی از کارشناسان حرفه ای تعمیراتو کمک بگیرید.

-اطمینان از تضمین کار و گارانتی تعویض قطعه

یکی دیگر از مواردی که توصیه می شود در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی تان به آن دقت کنید اطمینان از نحوه کار تیم کارشناسانی است که تعمیر ماشین لباسشویی شما را بر عهده دارند.

گاهی بعضی از تیم های کارشناسی به صورت تضمینی کار نمی کنند، در این حالت ممکن است از قطعات اورجینال و اصل در تعمیر ماشین لباسشویی شما به استفاده نکنند.

به شما توصیه می شود از مراکز تعمیراتی که قطعات تعویضی که برای تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کرده اند را گارانتی می کنند،استفاده کنید.

-سرویس به موقع ماشین لباسشویی

تعمیراتو به عنوان تیمی حرفه ای به شما توصیه می کند که سرویس ماشین لباسشویی خود را به موقع انجام دهید، این موضوع از ایجاد مشکلات اساسی در ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.

تیم تخصصی تعمیراتو در کرج آماده کمک به شما در زمینه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی می باشد.