سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی بیمه در کرج

نظر

نمایندگی بیمه در کرج

نمایندگی بیمه ایران در کرج (کد نمایندگی : 33147) با مدیریت خانم لیلا سادات حسینی با دو مدرک لیسانس (مدیریت بازرگانی و حقوق) در سال 1389 مجوز صدور را اخذ و شروع به کار در عرصه خدمت رسانی به هم وطنان خود کرده است نمایندگی بیمه ایران در کرج (کد نمایندگی : 33147) با مدیریت خانم حسینی تا به امروز دارای یک دهه سابقه می باشد.
با کارشناسی بیمه در همه بخش ها به فعالیت می پردازد و آماده خدمت رسانی به بیمه گذاران استان البرز می باشد.
و شایان به ذکر است که هدف این نمایندگی کمک به افراد در مسیر آینده نگری آن ها است تا با انتخاب بیمه ایران از حمایت ها و پوشش های بیمه استفاده کنند.

ابتدا بهتر است تصورمان از مشاور بیمه را مورد ارزیابی قرار دهیم. چرا که مشاغل زیادی با اشتراکات فراوان در این رشته وجود دارد مثل کارگزار بیمه و یا کارشناس بیمه. مشاور بیمه بیش از آن که به کارشناس بیمه شباهت داشته باشد به کارگزاری بیمه شبیه است. اما کارگزار بیمه عنوانی به مراتب کلی تر است. تفاوت کارشناس بیمه با مشاور بیمه در دو موضوع خلاصه می‌شود اول آن که کارشناس بیمه ممکن است به صورت رسمی به استخدام ارگان‌های دولتی مانند دادگستری درآید در حالی که مشاور بیمه یک شغل آزاد و مستقل محسوب می‌شود. دیگر آن که مشاور بیمه امری است برای فروش بهتر و راهنمایی افراد حقیقی و حقوقی در جریان بیمه اما کارشناس بیمه معمولا بعد از عمل بیمه گزاری کارآیی دارد.

تفاوت مشاور بیمه با کارگزار نیز در نوع خدمتی که انجام می‌دهند و یا اهداف آن نیست. مشاور بیمه تنها به مشاوره به عنوان راهنمایی و یک موضوع تبلیغاتی می‌پردازد در حالی که کارگزار مستقیما به فروش بیمه اقدام می‌کند.

با این وجود باید گفت مشاور بیمه فردی به نمایندگی از بیمه‌ای خاص است که به مشتریان خود کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را در نوع بیمه‌ها داشته باشند. شاید این گونه به نظر برسد که بیمه گزاری امری ساده است اما هنگامی که از پیچیدگی‌های آن سخن بگوییم نیاز به این شغل را بیشتر احساس خواهید کرد. بنابرایم ناچاریم برای توضیح بیشتر انواع بیمه را به عنوان مقدمه ای بر ادامه مباحث به اختصار بیان کنیم.

بیمه در کرج :

شرکت های بیمه در قبال پولی که اشخاص و یا سازمان ها  به آن ها پرداخت می کنند تعهد میدهند که در صورت خسارات احتمالی از آن ها حمایت کنند.

انواع بیمه در نمایندگی بیمه در کرج

بیمه آتش سوزی :

یکی از حوادث غیر قابل پیش بینی در مناطق مسکونی آتش سوزی می باشد که چه بسیار افرادی که بخاطر این موضوع و به علت نداشتن بیمه خسارت های گزافی را متحمل شده اند در صورتی که اگر خانه خود را از قبل بیمه آتش سوزی می کردند می توانستند خسارت ها را از طریق بیمه آتش سوزی جبران کنند.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر بیمه آتش سوزی منزل ، بیمه های آتش سوزی دیگری با نام بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی مانند فروشگاه ها ، بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی که افرادی که در استان البرز ساکن هستند در نمایندگی بیمه در کرج محل سکونت یا محل کار خود را بیمه آتش سوزی کنند که درصورت نیاز بیمه خسارت های وارد شده را پرداخت نماید.

بیمه اتومبیل :

یکی دیگر از انواع بیمه ها، بیمه اتومبیل است که چه بسیارند کسانی که به علت نداشتن بیمه اتومبیل دچار مشکلاتی شده اند.

بیمه اتومبیل یکی از بیمه های ضروری و کاربردی است چرا که به علت حضور روز افزون اتومبیل ها در سطح شهر و اتوبان ها و همچنین زیاد شدن تصادفات ناشی از ازدحام اتومبیل ها هر شخصی نیاز دارد که ماشین خود را نسبت به خسارات احتمالی در اثر تصادف با اتومبیل دیگر و یا حتی شخص بیمه کند تا در صورت بروز مشکل بتواند خسارات ناشی را بپردازد.

علاوه بر این موضوع بیمه بودن موجب می شود تا استرس شخص در هنگام رانندگی کم شود وجود استرس و اضطراب خود یکی از عواملی است که موجب می شود شخص تمرکز اش را از دست بدهد.

بیمه درمانی :

یکی دیگر از انواع بیمه ها بیمه درمانی است که این بیمه همان طور که از اسمش مشخص است که برای درمان بیماری یا رفع صدمه های احتمالی که به شخص وارد می شود را پرداخت می کند که این پرداخت شامل، مبلغ ویزیت ، دارو و…. در واقع تمام هزینه هایی که شخص برای درمان خود باید پرداخت کند.

که نمایندگی بیمه در کرج با بیمه درمانی اشخاص خیال مردم البرز را از پرداخت هزینه بابت درمان راحت کرده اند.

بیمه مسئولیت :

نوعی از بیمه است که افراد در برابر اشخاص ثالث انجام می دهند.

بیمه مسئولیت نوعی بیمه می باشد که افراد کارفرما کارکنان خود را از طریق این بیمه ، بیمه می کند و با خیالی آسوده در صورت ایجاد مشکلی برای شخص در محیط کاری پاسخگو می باشد .

به این منظور به این اسم معروف شده است که در واقع حمایت از مسئولیت کاری که افراد در محیط کاری بر عهده دارند و در صورت بروز هر گونه مشکل جوابگو می باشند.

بیمه مسئولیت دارای بخش های مختلفی می باشد که به صورت اختصاصی در مقاله بیمه مسئولیت به این موضوع می پردازیم.

بیمه حمل و نقل :‌

بیمه حمل و نقل یکی دیگر از انواع بیمه هایی است که در نمایندگی بیمه در کرج موجود می باشد که در این بیمه کالا و محموله ای که از محلی به محل دیگر حمل می شود را بیمه می کند که در صورت ایجاد مشکل و خسارت برای کالا بیمه حمل و نقل خسارت وارد شده را پرداخته می شود.

بیمه حمل و نقل در نمایندگی کرج به دو دسته تقسیم می شود که بیمه حمل و نقل ساده و بیمه حمل و نقل عمومی این دو دسته می باشند.

بیمه پول در نمایندگی بیمه در کرج :

بیمه پول بیمه ای است که  خسارت های وارده به نقدی و غیر نقدی را پوشش می دهد.

که این بیمه به دو دسته بیمه پول درراه و بیمه پول در صندوق که این بیمه ها بستگی دارد که شما پولتان داخل بانک است یا این که به صورت نقدی دستتان می باشد که در هر دو صورت به هر دلیلی مثل آتش سوزی و … برایش مشکلی پیش بیاید بیمه پاسخگو می باشد.

اهمیت مشاوران بیمه در چیست ؟

مشاوران بیمه نسبت به اخبار جدید و اطلاعات جدیدی که درباره بیمه می باشد آگاهی بیشتری نسبت به افراد عادی دارند و همین امر موجب می شود تا افراد زمانی که می خواهند قرارداد و بیمه نامه ای را ایجاد کنند از مشاوران بیمه استفاده کنند.

حتی همین بی اطلاعی از این موضوعات سبب می شود که شخص نتواند حق و حقوق بیمه خود را در یافت نماید.

یکی دیگر از فواید مشاوران بیمه این است که این افراد آگاهی کاملی درباره قوانین و مقررات بیمه دارند و به همین دلیل افراد می توانند از مشاوران بیمه برای آگاهی کامل از قوانین و مقررات پیدا کنند.

گستردگی شرکت های مختلف بیمه

به دلیل افزایش شرکت های بیمه افراد می توانند از مشاوران بیمه استفاده نمایند تا بهترین انتخاب را در بین شرکت های بیمه داشته باشند.

تنوع در انواع بیمه

به دلیل گسترش انواع بیمه های مختلف مشاوره بیمه می تواند به صورت شفاف و دقیق بیمه گذار با انواع  بیمه آشنا کند تا شخص بتواند بنا بر نیاز خود از بیمه های مختلف استفاده نماید.

تخصصی بودن بیمه نامه ها

مشاوران بیمه بیمه گذاران را نسبت به تعهدات لازمه در هر قرار داد  بیمه آگاه می کنند.

البته لازم به ذکر است که هر نوع بیمه دارای مشاوران ومتخصصان خاص خود می باشد که در اون حوزه دارای آگاهی کاملی می باشند.

مشاوره بیمه خوب

درکل به دلیل گستردگی مشاوران بیمه شما باید قبل از آن که مشاوری را برای مشاوره بیمه خود انتخاب کنید باید درباره آن ها  تحقیق نماید و بهترین گزینه را انتخاب کنید تا بتواند به شما کاملا آگاهانه مشاوره دهد و شما را کاملا راهنمایی نماید یکی از مواردی که در انتخاب مشاوران بیمه باید در نظر داشته باشید تجربه آن ها در این موضوع می باشد.

در نتیجه افراد متخصص در این عرصه می توانند به شما کمک کنند که به بهترین نحو قرارداده بیمه خود را منعقد کنید و از مزایا و فواید بیمه خود استفاده نمایید.

مشاوران بیمه به شما درباره صفر تا صد بیمه تان آگاهی می دهند و سبب می شوند تا شما با آگاهی کامل تری قرار داد ببندید.

بیمه یکی از مواردی می باشدکه با آن که بسیار کارآمد و کاربردی است اما خیلی از افراد از داشتن آن طفره می روند و می گویند که چرا و چه لزومی دارد که ما دارای بیمه باشیم بر فرض مثال می گویند ما جوان هستیم و از سلامت کامل برخورد داریم چرا باید دارای بیمه سلامت باشیم یا بعد از خرید ماشینی می گویند ما که رانندگیمان خوب است چرا باید ماشین خود را بیمه بدنه کنیم.

برخلاف تمامیه افکاری که داشتید بر فرض من که سالمم من که رانندگیم خوبه من که وضعیت مالی خوبی دارم.

اما باید بگوییم که داشتن بیمه  موجب می شود در صورت ایجاد خسارات  وحادثه های غیرقابل پیش بینی به کمک ما و خانواده ما بیاید و از ما حمایت کند.

  • بیمه ثبات مالی خانواده را تضمین می کند

مهم نیست که شما در ماه چقدر درآمد دارید یا چقدر پس انداز می کنید یه خطر بزرگ ممکن شما و خانواده تان را دچار مشکل کند.

اما اگر شما بیمه شده باشید در زمان هایی که دچار حوادث ناگوار می شوید بیمه ثبات مالی خانواده شما را تضمین می کند و نمی گذارد که ظهور مشکلات غیرقابل پیش بینی بر زندگی شما تاثیر منفی بگذارد اما اگر شما بیمه نداشته باشید اتفاق های ناگهانی می تواند تخریب گر شرایط مالی خانواده شما باشد و زندگی شما را از نظر مالی تحت الشعاع قرار دهد و در نتیجه مشکلات دیگری را نیز به دنبال داشته باشد.

  • بیمه باعث آرامش خاطر می شود

وقتی انسان آرامش داشته باشد راحت تر می تواند مشکلات و اتفاقات را حل کند بیمه این ویژگی را به شما هدیه خواهد داد چرا که خیال شما را راحت می کند و با اطمینانی که از پشتیبانی و حمایت بیمه دارید آرامش خاطر پیدا خواهید کرد.

همین موضوع که باعث شود شما در صورت بیماری به جای آن که به فکر پرداخت هزینه های ناشی از بیماری باشید به درمان فکر کنید و خیالتان از نظر مالی راحت باشد باعث آرامش خاطر است حتی سبب می شود که درمان شما زودتر جواب دهد به این خاطر که وقتی شما استرس نداشته باشید و جای آن ارامش خاطر داشته باشید بدن نسبت به بیمار سریع تر جواب خواهد داد.

 

  • بیمه در زمان های سخت استرس را کاهش می دهد

در زمان حادثه و مشکلات افراد دچار استرس خواهند شد که همین استرس باعث

بسیار از مشکلات روحی و جسمی می شود و تاثیر بسزایی بر انسان دارد حال اگر شما دارای بیمه باشید به دلیل آن که می دانید کسی هست که در صورت ایجاد حادثه از شما حمایت کند در نتیجه استرس شما کاهش پیدا خواهد کرد.

حال با توجه به صحبت هایی که شد شما عزیزان قطعا متوجه اهمیت بیمه شده اید و امیدوارم که اگر تا به حال به سراغ بیمه نرفته بودید حال به فکر باشید و خود را بیمه کنید.

بیمه یک نوع برنامه ریزی مالی است یعنی شما با استفاده از آن شرایط سخت و ناگوار خود را مدیریت می کنید و در واقع می توان گفت آینده نگر هستید.

شاید بگوید که آدم نباید منفی فکر کند و اگر مثبت باشد اتفاقی برایش پیش نمیاید اما لازم است بگویم که در زمینه مثبت فکر کردن نیز باید متعادل بود و این موضوع را در نظر گرفت که ممکن است شرایطی پیش بیاید که شما نمی توانید به هیچ وجه جلوی رویداد و حادثه ناگوار را بگیرید.

حال اگر با بیمه قرار داد داشته باشید در این مواقع به کمک شما خواهد آمد و از شما حمایت خواهدکرد.

در واقع می توان گفت بیمه یک نوع پس انداز است که در مواقع خطر به داد ما خواهد رسید.

پس در نتیجه هر انسان و هر خانواده ای نیاز دارد که بیمه باشد و یکی از موارد ضروری و مهم در چرخه زندگی است.

مخصوصا در زندگی کنونی که حوادث و اتفاقات ناگوار بیش از پیش به ما نزدیک می باشد پس ما نیاز به حمایت داریم.

منبع : نمایندگی بیمه در کرج (حسینی)