سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره و راه اندازی فست فود

نظر

راه اندازی فست فود

اگر در فکر راه اندازی فست فود خوب و عالی هستید می بایست حتما با یک مشاوره را اندازی فست فود مشورت کنید . مشاوران راه اندازی به شما مسیر اصلی را نشان خواهند داد و شما با کمترین مشکلات شروع به فعالیت خواهید کرد. این کار نیاز به طی کردن مراحلی دارد که می بایست همه آن ها را در مسیر قانونی طی نمایید تا در ادامه کار مشکلی نداشته باشید.
داخل شدن به بازار خوراک یک تصمیم زیاد معضل برانگیز است به دلیل آنکه بخش اعظمی از فست فود ها در یکسال نخستین باخت خورده اند . این‌که چطور چیز هایی که در ذهن دارید به حقیقت تبدیل می‌شوند نیاز به بررسی و تحقیق و طرح ریزی داراست . از‌آنجا که صنعت طعام دوچندان رقابتی است می بایست پیشین از راه‌اندازی فست فود به خیر تحقیق فرمایید , بررسی فرمایید که چرا یک فست فود کارش به‌این نیکی گرفته و دیگری خیر . شما می بایست کسب وکارتان را به روش صحت آغاز نمایید می بایست از کلیه ذیل و بم آن ازمالیات ها گرفته تا مجوزهای رسمی , بهداشتی , ایمنی را بدانید . با مجموعه سرآشپزان برتر همراه گردید تا به شما مشورت های واجب جهت آغاز پیروز یک کسب و فعالیت غذایی را بدهیم .

راه‌اندازی فست فود را از کجا و به چه شکل استارت کنیم؟

مواقعی که گذشته از بهره‌برداری فست فود می بایست در لحاظ بگیرید
گونه تجاری فست فود ها به طوری است که اکثر زمان ها طعام ها را به یک شیوه خاصی فراهم می نمایند برای مثال همبرگر و یا این که ساندویچ سرد . چند نکته را گذشته از آغاز به عمل فست فود بایستی بدانید

نوع غذا

گذشته از این‌که بخواهید فست فودی را بهره برداری نمایید یا این که بخواهید نمایندگی فست فودی را بگیرید اولیه می بایست به گونه غذایی که می‌خواهید سرو فرمائید بیاندیشید . ولی که هنگامی نام فست فود می‌آید کلیه یاد همبرگر می‌افتند البته میتوانید ساندویج های سرد نو با نان و صیفیجات نو نیز ارائه بدهید

مکان

مکان فست فود را مد نظر قرار بدهید. موقعیت مکانی خیلی مهم است قبل از راه اندازی فست فود باید این نکته را در خاطر داشته باشید که مکان به شما می گوید که چه مقدار مشتری دارید. فست فود باید در جاهای پر تردد باشد، نزدیک فروشگاه ها، دانشگاه ها و در مراکز خرید

 

سرمایه

اینکه چقدر سرمایه برای راه اندازی فست فود لازم دارید و از کجا تامین خواهید کرد. برای اینکه بتوانید جذب سرمایه داشته باشید بهترین کار این است که برنامه ریزی طرح کسب و کارتان را از قبل بکنید اینکه نمایندگی می خواهید بزنید یا فست فود خودتان، اینکه چه چیز متفاوتی نسبت به بقیه ارائه می دهید که سودآوریتان را بالا ببرد.

مراحل راه اندازی یک فست فود

  • تدوین طرح کسب و کار : برآورد هزینه راه‌اندازی فست فود مقدماتی تا توسعه یافته , بازار انگیزه , دریافت همه مجوزهای واجب جهت فعال سازی فست فود
  • یافتن یک محل مطلوب برای فست فود
  • تامین مخارج اول فعال‌ساز‌ی فست فود
  • خرید همه اسباب مایحتاج واجب : گاز و فر و سرخ کن و فریزر و میز و قفسه و صندوق اخذ پول .
  • استخدام و فراگیری کارمندان : غالبا نیروها ی برنا به صورت نصفه وقت عشق متعددی به عمل در فست فود دارا‌هستند
  • تبلیغات فست فود از روش تبلیغات کاغذی , تلوزیونی . خوبتر است شرکت کردن با اداره ها و مدرسه ها را در برنامه تبلیغاتی خویش بگنجانید

تعیین محل مناسب برای احداث فست فود

اکثر دوستانی که برای مشاوره راه اندازی فست فود یا فودکورت یا کافی شاپ اقدام می کنند در مرحله اول با بستن قرارداد مغازه مواجه می شوند که برای انها تعیین منطقه یا شهر و یکی از مهمترین مسائل متراژ دقیق مورد نیاز اشپزخانه و سالن … می باشد؟

برای راه اندازی فست فود به 2 فضای مجزا که اشپزخانه و سالن می باشد نیاز داریم که ما در این مبحث فضای اشپزخانه را مثال می زنیم که تایید این متراژما به یک منوی غذایی و تنوع منو بستگی دارد.

تامین نیروی انسانی

داشتن پرسنل باتجربه و خوب کاری و بهداشتی نیاز به گذاشتن زمان کافی و بررسی های دقیق دارد.

اصولا منابع انسانی یکی از مهمترین عامل در موفقیت یک فست فود، کافی شاپ، فودکورت می باشد.گاهی مشاهده می شود در برخی از فست فودهایی که به تازگی در حال راه اندازی می باشند از افراد بی تجربه و کسانی که فاقد دانش در صنعت فست فود داری یا رستوران داری هستند برای گزینش استفاده می کنند.

عوامل شکست فست فود:

این عامل در بخش کیفیتی، نظافتی، برخورد با مشتری مشکل ایجاد کرده و باعث شکست یک صنف در ابتدای فعالیت و رشد اولیه می باشد

و دیدگاه مشتریان در اوایل افتتاحیه نسبت به آن صنف غذایی عوض شده تیم فوق حرفه ای فست فود set با داشتن گروه انسانی کارامد و دوره دیده و سر اشپزانی موفق می تواند کمک شایانی در این راستا به شما می کنند.

نکته : پخت ازمایشی قبل از افتتاحیه یکی مراحل مهم از افتتاحیه هر مجموعه ای می باشد،

که شما در این مرحله به تست طعم ها می پردازید تا به طعم دلخواه خود برسید که بعلاوه تست غذا می توان گفت تجهیزات نیز تست می شوند که ما می توانیم درجه پخت نهایی را روی دستگاه تنظیم کنیم.

نکته: گاهی برخی از فست فودها بدون این تست و پخت ازمایشی مجموعه خود را به صورت کامل راه اندازی می نمایند، که در این صورت ریسک بالایی در انتظار شب افتتاحیه می باشد.

مشاوره در خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید تجهیزات بستگی به سرمایه گذاری شما دوستان دارد

 سرمایه گذار عزیز می تواند برای خرید تجهیزات به میزان سرمایه گذاری خود اطلاعات و مشاورهای دقیق و ویژگی های پخت دستگاه ها را به نسبت مدل به مدل مشاوره کند.

انواع خدمات گروه راه اندازی KMC

  • راه اندازی فست فود
  • راه اندازی رستوران
  • راه اندازی تالار
  • راه اندازی کترینگ

پشنهاد ما برای شما که قصد راه اندازی فست فود یا رستوران را دارید این است که، قبل از عملی کردن هر ایده ای با مشاوران ما تماس گرفته و با کمک گرفتن از آنها نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بلکه به خوبی فست فود، رستوران کترینگ و … خود را به مردم معرفی کنید.