سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلوسازی در کرج

نظر

تابلوسازی در کرج

امروزه همه مشاغل و کسب و کارها برای معرفی برند خود نیاز به تبلیغات و دیده شدن دارند. یکی از این روش ها استفاده از یک تابلو تبلیغاتی خوب است که می تواند بازخورد خوبی را ایجاد نماید. در سال های گذشته استان البرز و شهر کرج شاهد ظهور کسب و کارهای زیاد و متفاوتی بوده است که برای دیده شدن باید روشهای تبلیغاتی را انجام دهند. به همین منظور تابلوسازی در کرج می تواند راهکار اساسی برای آن ها باشد.
تابلوسازی می بایست کاملا اصولی و با برنامه باشد تا برند شما به خوبی در معرض نمایش و دید همه قرار بگیرد. انجام تابلوسازی در کرج در سالهای گذشته قویتر و حرفه ای تر دنبال شده است اما در این بین تابلوسازهای حرفه ای و با دانش انگشت شمار هستند.

انواع خدمات تابلوسازی در کرج

در صنعت تابلوسازی روش ها و مدل های مختلفی وجود دارند که هر کدام به تناسب نوع کسب و کار شما کاربرد دارند. این یک نکته بسیار مهم است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا این تابلو معرف نام و برند شما برای عموم است و باید به نحوی اجرا شود که به خوبی جذب کننده باشد. از انواع این تابلو ها می تواند به موارد ذیل اشاره نمود :

تابلو ترموود :

این تابلو از نوعی چوب صنعتی ساخته شده است و نمای چوبی زیبایی را به وجود می آورد . از مزایای آن می توان به استحکام و دوام بالای آن اشاره نمود.

تابلو LED :

از جمله تابلوهای پرمصرف و کاربردی به شمار می رود. این نوع تابلو می تواند در ابعاد مختلف طراحی شده و معرف برند و خدمات شما باشد.

تابلو کامپوزیت :

یکی دیگر از روش های رایج در صنعت تابلوسازی در کرج برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی تابلو کامپوزیت است. برای ساخت بدنه تابلو کامپوزیت از ورق کامپوزیت و برای درج پیام تبلیغاتی از انواع حروف برجسته استفاده می شود .

تابلو پلکسی گلاس :

این نوه تابلو از نوعی ورق از جنس پلاستیک ساخته شده است که در ساختن انواع ماکت نیز کاربرد دارد.
البته مدل های مختلف دیگری نیز وجود دارند که در مطالب آینده بیشتر به آن ها می پردازیم.
همانطور که اشاره شد صنعت تابلوساز در کرج روز به روز در حال پیشرفت است و با توجه به تکنولوژی های روز و ورق های با کیفیت می توان بهترین تولید را برای ساخت تابلو در نظر داشت.
ما در تابلوگراف برای انجام تابلوسازی در کرج خدماتی را نیز به مشتریان ارائه می دهیم که می توان به نمونه های زیر اشاره نمود :

ورق مولتی استایل :

ورق مولتی استایل در واقع از نوعی ورق پلاستیکی با طرح فلز ساخته شده است. از این ورق ها برای استفاده در کارهای تبلیغاتی و تزئینی و هنری به کار می برند. این محصول از دو لایه ی تشکیل شده است که لایه ی بالایی شبیه فلز است و لایه ی زیرین نیز از نوعی پلاستیک مشکی ساخته شده است.

ورق چلنیوم :

یکی از پر کاربردترین ورق ها در صنعت تابلوسازی در کرج ورق چلنیوم است . از این نوع ورق در ساخت حروف برجسته استفاده می کنند.

ورق پلکسی :

این نوع ورق از پلاستیک ساخته شده است . این نوع ورق شفاف بود و ظاهری شیشه مانند دارد. از این نوع ورزق برای کارهای لوکس استفاده می شود.

ورق پی وی سی (PVC)

این نوع ورق هم از جنس پلاستیک می باشد. با توجه به هزینه آن می تواند جایگزین خوبی برای تابلوهای چوبی و فلزی باشد. دوام و استحکام بالای آن مزیت خوبی است که سایر ورق ها آن را ندارند.
تابلوسازی در کرج از جمله کارهایی است که باید به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شود. هر چقدر کیفیت ساخت تابلو بالا باشد کسب و کار شما بیشتر دیده می شود.
ما در مجموعه تابلوگراف با استفاده از ورق های با کیفیت و بهره بردن از دانش روز توانسته ایم که در صنعت تابلوسازی در کرج جایگاه خوبی را داشته باشیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.