سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت در کرج

نظر

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت

امروزه با توجه به شرایط کسب وکار ، داشتن یک وب سایت برای معرفی خدمات یا محصولات امری مهم و اجتناب ناپذیر است . شاید صاحبان کسب و کارهای سنتی ، نیاز به داشتن یک وبسایت را حس نکرده اند و اهمیتی به حضور درفضای کسب و کار آنلاین را نمیدهند اما واقعیت امر این است که عمر کسب و کار سنتی رو به اتمام است و مشتریان برای خرید یک محصول ، ابتدا در اینترنت جستجو و سپس محصول خود را با توجه به نوع سایت و شیوه ارائه محصول توسط هر وب سایتی اقدام به خرید میکنند.

گستردگی دسترسی به اطلاعات یک سایت، هزینه طراحی سایت در مقایسه با امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، و همچنین قابلیت بروزرسانی و مدیریت آسان پورتال و سایت، از جمله مهمترین ویژگی های طراحی سایت می باشد که باید به آن توجه ویژه نمود. همچنین اطمینان به یک شرکت طراحی سایت با توجه به نمونه طراحی سایت های انجام شده توسط آن نیز تشخیص انتخاب مناسب را برای شما آسانتر می کند

طراحی سایت تخصصی

طراحی انواع سایت شخصی، شرکتی،فروشگاهی و … با تیم متشکل از گرافیست ، برنامه نویس و  طراح سایت همراه با تیم پشتیبانی در شرکت طراح سایت انجام می پذیرد. یکسری معیارهای مهم همانند کیفیت ، گرافیک چشم نواز و … به طور پیشفرض در انواع وب سایت های رعایت می شوند و سایر فاکتور ها ی مورد نیاز، دقیقا طبق نیاز کارفرما انجام می شود.

طراحی سایت واکنش گرا ( ریسپانسیو)

سایت ریسپانسیو (Responsive) یا واکنش گرا، وب سایتی است که در مرورگر های دیوایس های مختلف مانند لپتاپ ، گوشی های موبایل و … شکل و قالب خود را حفظ کند. با گسترش دنیای اینترنت و گوشی های هوشمند و تبلت ها ، تکنیک طراحی سایت ریسپانسیو اهمیت بسیاری پیدا کرد.

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک امروزه بسیار پرطرفدار شده است. سایت های داینامیک از تعدادی صفحات وب تشکیل شده اند. آنها در پاسخ به درخواست کاربر ساخته می شوند. در واقع تنها اطلاعات پایگاه داده به روز می شود. مدیران سایت کنترل پنل سایت را در اختیار دارند. آنها می توانند تغییرات مورد نیاز خود را روی سایت را اعمال کنند.

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه تعداد افرادی که تمایل به خرید از سایت های فروشگاهی دارند در حال افزایش است. بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با آگاهی از قیمت بتوانند خرید خود را انجام دهند.و همین امر باعث شده تا خیلی از افراد تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی بگیرند

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی وب سایتی است که اطلاعات مربوط به یک سری محصولات رو به کاربر نمایش میده محصولات رو دسته بندی میکنه و همچنین امکان سفارش و نهایتا پرداخت از طرف کاربر را فراهم کند. از معروفترین وب سایت های فروشگاهی در ایران دیجی کالا و در دنیا Amazon و Ebay را می توان نام برد.

طراحی سایت چند منظوره

طراحی سایت چند منظوره ، همانطور که از نام آن پیداست می تواند اکثر نقش ها را پوشش داده و نیاز تجارت های مختلف را برآورده سازد. دلیل دیگر استفاده از قالب چند منظوره تغییر چشم اندازهای کسب و کار شماست. با تغییر رویکردهای کاری، شما نیاز به اصلاحات خواهید داشت. اینجاست که باید مطمئن شوید وب سایت شما متناسب با رویکردهای کاری شما به روزرسانی می شود.

در دنیایی که فناوری های جدید به طور مداوم محصولات با سطح کیفیت پایین یا متروک را تهدید می کنند، این ویژگی از ارزش بالایی برخوردار است، چرا که می توانید با استفاده از قالب چند منظوره همگام با فناوری های روز دنیا پیش بروید.

طراحی سایت شخصی

امروزه با پدید آمدن شبکه های اجتماعی مختلف و توسعه وبلاگ های شخصی تصور میشود که نیاز به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است. گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها میتوانند برای افراد به عنوان یک معرفی کننده آنلاین باشند، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که نیاز به سایت شخصی دارند، چندین برابر مفید تر میباشد.در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها ، گرافیک یا به صورت ثابت و غیرقابل تغییر است یا از امکانات گرافیکی محدودی برای تغییرات جزئی گرافیک میتوان استفاده کرد. مهمترین مسئله ای که در یک سایت شخصی حائز اهمیت است، قالب و گرافیک زیبا و جذاب سایت میباشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب میتواند مبتنی بر عکس فرد و یا زمینه کاری وی باشد.

طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی ، هدف معرفی و نمایش نمونه کاها و خدمات یک موسسه یا شرکت می باشد. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت ها، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه ی مثبتی محسوب می شود.

 با قرار دادن محصولات در وب سایت ، امکان دسترسی به عکس، مشخصات و قیمت محصولات آسان شده و برای تعداد افراد زیادی فراهم می شود.  وب سایت شرکتی راه ارتباطی خوبی جهت برقراری ارتباط مشتریان نیز می باشد. در واقع معرفی محصولات در سایت شرکتی ، خود نوعی بازاریابی اینترنتی است.

سئو سایت

سئو چیست؟

سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق، انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت تأثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک های ورودی به سایت شما از سایت های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت برای موتورهای جستجو را سئو میگویند. مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت ها همسو شده است.

اهمیت افزایش سئو سایت در چیست؟

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل پیدا میکنند، از این رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها به دنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر اهمیت سئو سایت را دوچندان خواهد کرد. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند.

طراحی سایت خبری

حتما خود شما هم که در حال خواندن این مطلب هستید جزء افرادی می باشید که همیشه به دنبال یافتن و پیگیری اخبار جدید هستید و یکی از جاهایی که هرروز به آن سر میزنید شبکه های اجتماعی یا وب سایت خبری میباشد. در هر کشوری حتی در  کشور خودمان  سایتهای خبری بسیار خوبی وجود دارند که اخبار را به صورت آنی بروز رسانی نموده و کاربران میتوانند به صورت آنلاین آن خبر را مطالعه نمایند.

مزایای طراحی سایت خبری

یکی از مزیت چنین وب سایت هایی بازدیدکنندگان بسیار زیاد آنها میباشد چراکه معمولا در آنها متن زیاد وجود دارد و این همان چیزی میباشد که موتورهای جستجویی مانند گوگل به دنبال آنها هستند. بنابراین اگر شما هم مدیر وب سایتهای خبری باشید مطمئنا شرکت های دیگر در داخل وب سایت شما آگهی و تبلیغات خواهند داد و میتواند منبع مالی خیلی خوبی برای شما به حساب بیاید.

منبع : https://rasamplus.com