سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گریل روغنی

نظر

گریل روغنی

دستگاه های ماشینی همانند گریل روغنی به کمک ما آمده است تا سرعت وبروز بودن خدمات خود را بالا ببریم و در تایم کم با بهترین کیفیت خدمت ارائه کنیم در مورد گریل که محصولی است که با هدف مساعدت به بخش آشپز خانه رستوران ها برای سهولت طبخ مواد غذایی که بیشتر هم مورد نیاز پختن غذاهایی که نیاز به گریل(کباب ) شدن دارند به رقابت تنگاتنگ کسب وکارهای مشابه خود برسیم .

به کسب فناوری و علم روز جهان وبهره برداری از ذهن خلاق انسان طیفی از امکانات روز افزون درخدمت بشریت قرار گرفته است ،که محدودیت وپایانی ندارد، زیرا فکروذهن انسان را نمیتوان محدود کرد پس همواره شاهد فناوری دستگاه ها ومحصولات به روزتر تو ام بارفع نیاز بشریت هستیم واین روند سریع توسعه و پیشرفت بشر مارا مجاب میکند که ازسیر قطار همیشه در حال حرکت (نوآوری) عقب نمانیم .

میزان بهره برداری واستفاده ما ازاین امکانات متعدد متغییر می باشد اما در حوزه فروش برنده کسی است که بروزتر ،سریع تر و …در ارائه خدمت به مراجعه کنندگان خود باشد.

یکی دیگر از مهم ترین هدف ها در کسب وکارهایی همچون رستوران ها که جزوه سخت ترین کارها محسوب میشوند جذب نگاه مثبت مراجعین است اما عرض کردم سخت ترین به این علت از واژه سخت ترین استفاده کردم چون با یکی از نیاز های اساسی و اولیه انسان که غذا است سروکار دارند.

در زندگی کنونی تعداد این نوع کسب وکارها زیاد شدن که همه انها درتلاش اند ،جزوه پرطرفدارترین ها باشند که این حالت و پایداری در این سطح مطلوب جزبا ( غذایی خوش طبخ، گرم و ….) امکان پذیر نیست گریل روغنی این راه سخت برای رسیدن به سطح مطلوب و ثبات در آن راامکان پذیرکرده وبه کمک شما آمده و یاری همیشگی است.

گریل روغنی چه نوع دستگاهی است؟

گریل روغنی وسیله ای است برای کباب کردن مواد غذایی، گریل رروغنی یاهمان (گریل تخت )دستگاهی است ازجنس (فولاد ،کروم، تفلون ) این دستگاه  از جنس (فولاد،کروم ،تفلون )است چون ازآن در دمای بالا استفاده میشود ازاین جنس هایی استفاده شده چون از خاصیت های بارز فولاد مقاومت اش در برابر گرماست همچنین خاصیت بارز تفلون نچسب بودن آن است که این امکان را میدهد که مواد غذایی روی سطح نچسبد و ازخاصیت های بارز کروم این است که در پوشش دهی سایر فلزات استفاده می شود.

با این روش فلز پایه حفاظت شده و سطحی روشن و براق ایجاد می شود. گریل روغنی (گریل تخت )دارای ابعاد متفاوتی است ابعادی مثل 30،60،90،120،180 و دارای  دو مدل دو شعله و سه شعله است که اشخاص میتوانند باتوجه به سایز مورد نیاز خود آن راتهیه کنند این تنوع سایز این امکان را میدهد که افرادی که فضای کوچکی دارند بتوانند ازگریل روغنی با ابعاد کوچکتراما با همان کیفیت بهره ببرند .

همان طور که در ابتدای مقاله عرض کردم ،گریل روغنی (گریل تخت )یکی از تجهیزات مورد استفاده رستوران به ویژه فست فودی هاست .

گریل روغنی به دلیل سطح تختی که دارد واین تخت بودن اش یک مزییت محسوب میشه چون مواد غذایی باقی مانده درآن به راحتی تمییز میشود و شما میتوانید با اضافه کردن روغن به آن از چسبیدن مواد به سطح جلوگیری کنید گرچه جنس وسبک ساخت این دستگاه جوری است که این خاصیت را داراست .

شما میتوانید برای کبابی کردن مواد غذایی مختلف با ابعاد مختلف استفاده کنید محدودیتی ندارد شما از گریل روغنی میتوانید برای طبخ بهتر وسریعتر و باکیفیت تر استفاده کنید

این محصول دارای ولوم حرارتی برای کم و زیاد کردن دما وحرارت برای طبخی کنترل شده است که این امکان را میدهدکه اگر میخواهید ازفضای کمتر استفاده کنید فقط با روشن کردن یک ولوم حرارت کاررا به سرانجام رسانده

و اگر نیاز به سطح بیشتر برای گریل کردن مواد داریدو مواد بیشتری دارید باروشن کردن سه ولوم حرارتی کار به سهولت انجام دهید.

منبع : https://www.kmc-steel.com/%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86%DB%8C/