سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه سرخ کن سیب زمینی kmc

نظر

 

سرخ کن سیب زمینی

سرخ کن سیب زمینی دستگاهی بسیار ضروری و کاربردی برای هر رستوران و یا فست فود است. علت اهمیت داشتن سرخ کن این است که سیب زمینی سرخ کرده از پرطرفدارترین موارد انتخاب شده در منوی رستوران ها و فست فودها است.

خیلی از مشتریان هنگام سفارش غذا علاقه دارند که سیب زمینی سرخکرده را نیز سفارش دهند شما برای تسریع در سفارش مشتری باید از تجهیزات مدرن و با کیفیت استفاده نمایید.

ساده ترین نوع آن دستگاهی در ابعاد و اندازه های مختف که دارای یک مخزن برای روغن یک سبد فلزی که مواد غذایی را در آن می ریزیم و در مخزن روغن قرار می گیرد و یک المنت گرم کننده می باشد که روند سرخ کردن مواد غذایی را سریع و آسان تر می کند .

دستگاه سرخکن سیب زمینی به طور کلی ساختار پیچیده ی دیگری ندارد . این سرخکن ها به صورت برقی دیجیتال یا گازی بوده و با توجه به کارایی و موارد مصرف و نیز فضایی که در اختیار دارید به شکل دولگنه و سه لگنه یا تک لگنه کابین دار و رومیزی موجود هستند.

در هنگام خرید دستگاه سرخکن سیب زمینی دقت فرمایید ظرفیت مخزن آنها با یکدیگر فرق دارد و به طبع هر یک دارای ویژگی های متفاوتی هستند .

علت استفاده از سرخ کن سیب زمینی

همانطور که اشاره گردید یکی پرطرفدارترین غذاها در منوی رستوران ها سیب زمینی سرخکرده است. معمولا در اکثر رستوران سیب زمینی سرخ شده را قبل از غذای اصلی به مشتری تحویل می دهند اما برای اینکه بتوان سریعتر اینکار را انجام داد باید از یک دستگاه سرخ کن سیب زمینی با کیفیت بالا استفاده نمود. این کار باعث می شود که سیب زمینی خیلی سریع آماده شود و بسیار ترد و خوشمزه سرو گردد.

اگر به دنبال خرید یک سرخ کن سیب زمینی با کیفیت بالا هستید در کمترین زمان ممکن می توانید دستگاه سرخ کن سیب زمینی KMC تهیه کنید همانطور که گفته شد انواع مختلفی از سرخ کن های سیب زمینی وجود دارد که با توجه به نیاز خود آنها را می توانید تهیه کنید.

انواع مختلف سرخ کن دارای قیمت های متفاوتی هستند همچنین دارای ویژگی های خاص خود هستند که شما پس از بررسی آنها می توانید سرخ کن مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید انواع سرخ کن سیب زمینی را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید.

سرخکن حرفه ای

در انواع حرفه ای تر این سرخکن ها دارای یک ترموستات و دبی بوده که ترموستات باعث می شود دمای روغن از یک حد بالاتر نرود و محدوده ی معینی داشته باشد که در اصطلاح عامیانه روغن نسوزد و تیره رنگ و کدر نشود، چرا که در این صورت خروجی محصول شما ظاهری بد و کیفیت پایینی دارد و باعث نارضایتی مشتریان شما خواهد شد.

دبی دستگاه که به سبب بالاتر بردن دبی این سرخکن ها موجبات پخت و سرخ کردن را در مدت زمان کمتری فراهم آمده است .

استفاده از رو غن مناسب برای سرخ کردن

همه روغن‌ ها دارای یک نقطه دود در دمای خاصی هستند. در نقطه دود، مولکول‌ های روغن شروع به شکستن می‌کنند و می‌توانند طعم و بوی نا مطبوع ایجاد کنند و همین عاملی می شود تا مشتریان شما ناراضی رستوران را ترک کنند. البته باید این نکته را هم در نطر بگیرید که دستگاه سرخ کن سیب زمینی نیز باید کیفیت مناسبی داشته باشد. روغن‌ های زیر دارای نقطه دود بالا هستند و برای سرخ کردن عمیق استفاده می‌شوند: بادام زمینی، کلزا، ذرت، دانه انگور، گل آفتابگردان و سبزیجات.

سرخکن بدون روغن

نوع دیگری از سرخکن ها سرخکن های بدون روغن هستند که در حقیقت مواد غذایی بدون روغن و با مکانیسم و فن آوری جریان سریع هوا سرخ و پخته می شوند . جنس این دستگاه ها استیل ضد زنگ یا فولاد نرم بوده که نوع استیل از کیفیت بالاتری برخوردار است و کاملا بهداشتی است به گونه ای که مدت زمانی طولانی می توان از آنها در دمای خیلی بالا استفاده کرد.

سرخکن دو یا سه جداره

اما نوع ایده آل آنها سرخکن های دو یا سه جداره هستند که مواد غذایی را با روغن صنعتی سرخ می کنند . یعنی داغ شدن روغن صنعتی و نسوز بین این جداره ها باعث داغ کردن یکنواخت روغن خوراکی ما می شود و روغن نمی سوزد و معمولا در این سرخکن ها روغن خوراکی در انتهای کار تصفیه شده و ذرات ریز و درشت آن گرفته می شود و می توان به دفعات از آن روغن استفاده کرد که هم بهداشتی تر بوده و هم در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

نکاتی در مورد استفاده از دستگاه سرخ کن سیب زمینی

اگر شما قصد دارید از یک سرخ کن به عنوان یکی از تجهیزات فست فود استفاده می‌کنید، از کاربرد سبد سرخ کردن غافل نشوید چرا که می‌تواند مانع از جذب بیش از حد روغن توسط مواد غذایی شود.

برای جلوگیری از پاشیدن روغن یا پیشگیری از سوزاندن دست خود، سبد سرخ کن را هرگز لمس نکنید.

از آنجا که سرخ کردن یک فرآیند بسیار سریع در پخت‌ و‌ پز است، در صورت عدم دقت کافی، در صورتی که سرخ کردن چند دقیقه طول بکشد و بیش از حد طولانی شود، غذا می‌تواند به سرعت سیاه شده، بسوزد و به یک خطر بالقوه آتش سوزی تبدیل شود.

برای خارج کردن مواد سرخ شده باید از ظروف فلزی استفاده کنید چون در دمای بالا ظروف پلاستیکی به راحتی در روغن داغ ذوب می شوند.

منبع : https://www.kmc-steel.com/%D8%B3%D8%B1%D8%AE-%DA%A9%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%A8-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C