سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فر ریلی پیتزا

نظر

فر ریلی پیتزا

به منظور پخت بهتر ، سریعتر و آسان تر پیتزا و حتی انواع هات داگ تنوری و سیب زمینی تنوری از دستگاه فر ریلی پیتزا استفاده می کنند. گارد استیل فر ریلی پیتزا به پخت یکدست و یکنواخت پیتزا و آبدار کردن آن کمک شایانی می کند؛ چون گرما را به صورت کاملا یکنواخت به تمام سطوح پیتزا می رساند و برای پخت بهتر، دیگر نیازی به برشته کردن پیتزا نخواهد بود.

پیتزا از دسته غذاهای زودپز یا به اصطلاح فست فود می باشد که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. امروزه پیتزا در همه فست فودها و حتی رستوران ها قابل تهیه می باشد. این موضوع بدیهی است که پیتزا اولین بار در شهر ناپل ایتالیا پخته شد و از آنجا بود که به سایر کشورها از جمله ایران فرستاده شد. امروزه پیتزا آنقدر در تمام دنیا مشهور و پرطرفدار است که هیچ کس نمی تواند از خوردن آن چشم پوشی کند.

نوع پخت پیتزا تقریبا در همه جا یکسان است و در فست فود ها از فرهای مخصوص استفاده می کنند. فر ریلی پیتزا از دسته وسائلی است که برای پخت پیتزا در فست فودها و رستوران ها استفاده می شود.

نقش اصلی


مواد بکار رفته در پیتزا می تواند نقش اصلی را برای طعم و مزه آن ایفا کند. اما اگر بهترین مواد را برای پیتزا استفاده کنید اما از فرهای غیراستاندارد برای پخت آن استفاده شود مطمئنا مزه آن بد خواهد شد و مشتریان خود را از دست می دهید. طعم و مزه پیتزا اصلی ترین مورد برای مشتری محسوب می شود تا به مشتری دائمی شما تبدیل شود.

علاوه بر پخت بهتر و یکنواخت پیتزا شما می تواند به کمک این محصول در طول روز پیتزاهای بیشتری را بپزید که این امر در راضی نگه داشتن مشتری تاثیر بسزایی دارد زیرا مشتری شما دیگر وقت زیادی را صرف سفارش پیتزا تلف نمی کند.

طراحی فر ریلی پیتزا به گونه ای است که کمترین فضا را در محیط شما اشغال میکند. جنس بدنه آن از استیل بوده که از کیفیت و استحکام زیادی برخوردار است و با پخت و پزهای زیاد کیفیت خود را از دست نمی دهد.

 

فر ریلی پیتزا چه کارایی دارد و چه کمکی به ما در فست فود یا رستوران به ما خواهد کرد ؟
اگر شما صاحب یک فست فود باشید و برای شما اهمیت داشته باشد متفاوت باشید , پیشنهاد ما در خصوص تهیه خمیر پیتزا تولید آن در داخل فست فود یا رستورانتان است. بیشتر دوست داران پیتزا به کیفیت نان پیتزا بسیار اشاره می کنند و خوش طعمی و تازگی این قسمت از غذا را اهمیت می دهند.

برای تهیه خمیر پیتزا بهتر است موارد تشکیل دهنده خمیر به یک اندازه باشد. واضافه کردن همه موارد به آب باید به تدریج انجام شده باشد.از مایع آب یا شیر نیز می توانید استفاده کنید و اگر مقداری چسبنده شد می توانید کمی آرد بیشتر اضافه کنید.البته بعد از آماده شدن بهتر است یک ساعت تامل کنید تا ور آمده و بسیار لذیذ شود.

بعد از اماده شدن خمیر پیتزا نوبت به پخت آن می رسد.فر ریلی پیتزا محصولی است که می تواند شما را در این امر یاری کند.اگر در رستوران یا فست فود و یا کافی شاپ خود مشتریان زیادی دارید که در منوی شما پیتزا را انتخاب می کنند، پشنهاد ما به شما داشتن یک فر ریلی پیتزا KMC با قابلیت های بسیار است. این محصول انواع مختلفی دارد.

انواع فر ریلی پیتزا KMC


مدل PL55
این فر پیتزا 55000 کیلو کالری قدرت حرارتی داشته و در ابعاد 130x130x45 سانتی متر به تولید می رسد. عرض دهنه فر پیتزا PL55 موجود در بازار 50 سانتی متر می باشد.
مدل PL88
فر پیتزا ریلی PL88 با دارا بودن 88000 کیلو کالری قدرت حرارتی و ابعاد 150x140x45 سانتی متر و همچنین عرض دهنه 70 سانتی متری یک فر پیتزا ریلی قدرتمند موجود در بازار می باشد.
نوعی دیگر از فر پیتزا KMC که تولید می شود برای فست فودها، رستوران ها وکافی شاپ هاییست که مشتریان زیادتری را دارند. این نوع دو طبقه می باشد که می تواند با سرعت و تعداد بیشتری از پیتزا را اماده کند. آماده شدن پیتزا در کمترین زمان از اولویت های مشتریان است.


این فر پیتزا 55000 کیلو کالری قدرت حرارتی داشته و در ابعاد 130x130x45 سانتی متر به تولید می رسد. عرض دهنه فر پیتزا PL55 موجود در بازار 50 سانتی متر می باشد.
مدل PL88
فر پیتزا ریلی PL88 با دارا بودن 88000 کیلو کالری قدرت حرارتی و ابعاد 150x140x45 سانتی متر و همچنین عرض دهنه 70 سانتی متری یک نوع قدرتمند از این محصول موجود در بازار می باشد.
نوعی دیگر از فر پیتزا KMC که تولید می شود برای فست فودها، رستوران ها وکافی شاپ هاییست که مشتریان زیادتری را دارند.این نوع از فر ریلی پیتزا دو طبقه می باشد که می تواند با سرعت و تعداد بیشتری از پیتزا را اماده کند. آماده شدن پیتزا در کمترین زمان از اولویت های مشتریان است.

اگر برایتان مهم است که مراجعه کنندگان به فست فود شما از کیفیت پیتزایی که میل می کنند راضی باشند،طبیعتا در کنار استفاده از مواد غذایی با کیفیت و تازه که لازمه یک پیتزای خوب است، باید به پخت آن نیز توجه ویژه ای داشت. پخت پیتزا در فر ریلی پیتزا KMC به شما کمک می کند که پیتزای شما در کمترین زمان ممکن کاملا مغز پخت شده و طعم مواد مصرفی شما را تغییر ندهد.

استفاده از غذاهای فست فودی مخصوصا پیتزا در سال های اخیر طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کرده اند. پس بسیار مهم است که شما به عنوان صاحب یک فست فود بتوانید پیتزا را به نحوی تهیه کنید که مشتریان شما راضی از آن جا خارج شوند.

نوع پخت باید به گونه ای باشد که طعم و عطر مواد غذایی بکار رفته نباید تغییر کند. استفاده از فر ریلی پیتزا KMC می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین پیتزا را کیفیت عالی تهیه کنید. مطمئنا با پخت پیتزای با کیفیت می توانید بر روی افزایش مشتریان حساب ویژه ای باز کنید .

شرکت KMC با کسب سال ها تجربه و استفاده از نیروهای متخصص و مجرب توانسته است که بهترین دستگاه های فر ریلی پیتزا را تولید کنند.استفاده از یک دستگاه مرغوب می تواند در پخت پیتزا کمک زیادی یکند و باعث شود که مشتریان شما رو به روز افزایش داشته باشند.

البته از این دستگاه همانطور که اشاره شد می توان در مصارف دیگری نیز استفاده نمود. به دلیل استفاده از استیل در طراحی و ساخت این دستگاه ، پخت غذا بهتر و یکنواخت تر انجام می گیرد.
پیتزا از جمله غذاهایی است که معمولا همه سنین به آن علاقه دارند پس مشخص است شما برای پخت آن با طیف وسیعی از افراد برخورد دارید بنابراین باید بر نوع پخت آن باید دقت بیشتری را به خرج دهید تا بتوانید به بهترین فست فود تبدیل شوید.

منبع :  https://www.kmc-steel.com/%d9%81%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%aa%d8%b2%d8%a7/