سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه فر ریلی پیتزا kmc

نظر

فر ریلی پیتزا

فر ریلی پیتزا یکی از مهمترین تجهیزات در آشپزخانه خانه صنعتی محسوب می شود. زیرا امروزه پیتزا در منوی هر رستوران طرفداران زیادی دارد. از همین رو برای پخت سریع و بهتر پیتزا می بایست از تجهیزات خاصی استفاده کرد تا بتوان میزان رضایتمندی مشتریان افزایش داد.

فر ریلی پیتزا در مواقعی که تعداد زیادی از مشتریان درخواست سرو پیتزا را داده اند بیشتر نمود خواهد کرد. در این حالت با استفاده از فر پیتزا می توان در مدت زمان معینی سفارشات آماده نمود و مشتریان را راضی نگه داشت.

 این فست فود ها در ابتدای کار خود و برای شروع نیاز به تجهیزات و وسایلی دارند که بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کرده و از طریق آن کسب درآمد کنند. تجهیزاتی مثل سرخکن ها ، فر ، خمیر پهن کن و … . دستگاهی که پس از ریختن مواد پیتزا روی خمیر آن پیتزا را در آن قرار داده تا بپزد پیتزا پز یا فر پیتزا می گویند.

پس می توان گفت این فر در راه اندازی تمام آشپزخانه های صنعتی یکی از وسایل مهم و کاربردی است که در انواع ریلی ، صندوقی ، گردان و سنگی وجود دارد. در این مقاله ما قصد داریم در مورد فر ریلی پیتزا صحبت کنیم.

بطور کلی فر ریلی پیتزا دستگاهی است که به منظور پخت یکنواخت پیتزا بدون نیاز به برشته شدن از آن استفاده می کنند. کاربر های دیگر این دستگاه عبارت اند از : پخت هات داگ ها ، برگر ها ، استیک ها ، سیب زمینی و … . ریلی که در این دستگاه تعبیه شده پیتزا را پس از کامل شدن مرحله ی پخت به بیرون هدایت می کند.

 امروزه مردم در سراسر دنیا به غذاهای آماده یا فست فود ها به شکلی نگاه می کنند که گویی سنبلی از مدرنیته شدن هستند و شاید بتوان گفت سفارش پیتزا و خوردن آن در محیطی خارج از خانه در جمع دوستان نوعی تفریح برای آن ها به شمار می رود. البته مشغله ی زندگی ماشینی هم در این قضیه بی تاثیر نیست.

دلیل دیگر روی آوردن مردم به فست فود ها این است که فرآورده های گوشتی که در فست فود ها از آن ها استفاده می کنند خیلی قیمت پایین تری نسبت به گوشت و مرغی دارند که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. ما در سال های اخیر شاهد افزایش چشمگیر فست فود ها و رستوران ها بوده ایم.

قیمت فر ریلی پیتزا

شما باید همواره به دنبال بهتر شدن قدم بردارید. به همین دلیل می بایست از تجهیزات مدرن و با کیفیت استفاده نمایید تا بتوانید همواره مشتریان خود را راضی نگه دارید. برای شروع این کار می توانید از تجهیزات آشپزخانه صنعتی KMC استفاده نمایید چون کلیه محصولات ما قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند اما با قیمتی بسیار کمتر از آن ها. در واقع شما می توانید فر ریلی پیتزا را با قیمتی مناسب و کیفیتی در حد و اندازه نمونه های خارجی داشته باشید.

خصوصیات و ویژگی های فر ریلی پیتزا

فر پیتزا KMC بدنه ای تمام استیل داشته که در برابر حرارت بالا فرسوده نمی شود و تغییر رنگ نخواهد داد. این محصول با کیفیت بالایی تولید شده است از همین رو می تواند به راحتی با نمونه های خارجی رقابت کند. پخش حرارت به صورت یکسان باعث شده که پیتزا در این دستگاه بسیار عالی پخته شود که این عامل می تواند به مشتری مداری شما کمک شایانی نماید.

این نوع فر محبوب ترین نوع فر در بین آشپزها برای تهیه و پخت انواع پیتزا است. فر های ریلی در نوع و روند پخت انواع پیتزا بسیار تاثیرگذار هستند و سرعت پخت هر تعداد پیتزا را میتواند به راحتی بالا ببرد و جوابگوی هر تعداد درخواست مشتری باشد، از مهمترین ویژگی این نوع فرهای پیتزا جلوگیری از سوختگی و خام بودن مواد اولیه پیتزا می باشد.

شما می توانید از فر ریلی پیتزا علاوه بر پخت انواع پیتزا ، انواع ساندویچ گرم و … نیز تهیه نمایید. معمولا دمای لازم برای پخت پیتزا در فر ریلی حدود 120 تا 132 درجه ی سانتی گراد تعبیه شده است.

مزیت های دستگاه فر ریلی پیتزا :

  • – بسیار دیده می شود که پس از پخت پیتزا نیمی از آن سوخته و نیم دیگر اصلا نپخته است. فر ریلی با حرارت یکنواختی که در درون دستگاه ایجاد می کند این مشکل را مرتفع کرده است. همچنین باعث می شود پیتزا کمی حالت آبدار بوده و برای پخت کامل نیازی نباشد که حتما برشته یا حالت سوخته داشته باشد.
  • – این فر ها در دو نوع گازی و برقی موجود هستند که هیچ گونه آلودگی برای محیط ندارند.
  • – فر ریلی پیتزا نسبت به سایر مدل های نامبرده ی آن باعث پخت سریع تر و نیز صرف انرژی کمتر می شود که این یک قابلیت مهم برای آشپزخانه های شلوغ صنعتی است که روزانه پذیرای تعداد زیادی مشتری هستند. زمان پخت یک پیتزا در فر ریلی نسبت به مدل های دیگر حدودا 7-8 دقیقه و یا حتی خیلی کمتر است.
  • – فرهای ریلی پیتزا قابلیت تنظیم درجه حرارت و دما و همچنین زمان پخت را دارند.
  • – معمولا به علت عایق بندی کلیه دیواره ها و قسمت های آن ها دارای حداقل اتلاف انرژی هستند. حرارت را در خود نگه می دارد و باعث گرم شدن محیط هم نمی شود.
  • – برای کار کردن با آن ها نیاز به نیروی متخصص نیست و هر فردی می تواند به راحتی با آن ها کار کند.
  • – فر ریلی پیتزا فضای کمی از محیط را اشغال می کند و از سقف دستگاه می توان به عنوان میز کار استفاده کرد.
  • – به دلیل چرخ های زیرین دارای قابلیت حمل و نقل آسان بوده و معمولا در مدل های پیشرفته قبلا دمونتاژ کردن برای جابجایی هستند.
  • – در خیلی از مدل های پیشرفته فر ریلی پیتزا به دلیل داشتن درب شیشه ای امکان مشاهده ی تمام مراحل پخت وجود دارد.
  • – و…

طراحی و سایز

سایز فرهای ریلی یک سایز مشخص و استاندارد است که فضای کمی از آشپزخانه صنعتی را اشغال می کند. اما شما می توانید به تناسب فضایی که در اختیار دارید یک فر ریلی سفارشی را درخواست دهید. این کار باعث می شود که حداکثر استفاده از فضای آشپزخانه را در اختیار داشته باشید.

قیمت دستگاه فر ریلی پیتزا :

برند دستگاه ، جنس بددنه ، جنس قطعات بکار رفته در دستگاه و مقاومت آن ها در برابر حرارت ، مقدار مصرف انرژی ، زمان پخت ، ظرفیت پخت ، امکان تنظیم و تغییر درجه حرارت و دما ، دارا بودن سیستم های خنک کننده ، عایق بندی دیواره ها ، و … همه بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارند. که ساده ترین مدل های آن از حدود 3-4 میلیون شروع شده و در انواع پیشرفته تا چندین میلیون تومان هستند.

منبع : https://www.kmc-steel.com/%d9%81%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%aa%d8%b2%d8%a7/